Munkácsy Mihály-díjas képzőművész, dizájner, Érdemes művész
Sokoldalú, kísérletező művész. Első meghatározó mestere Fischer Ernő volt, pályája szuverén művészeti tevékenységeit az anyagi szempontok nem terhelik, a sokszor kritikai hangú, moralizáló, vagy éppen a formai kísérleteket igénylő belső világát, alkotói szabadságát a megélhetést biztosító tervezőgrafikai feladatok időnkénti vállalásával védi meg, amelyben szintén sikerül mindig megőriznie mindenkori magas igényű művészi normáit és szubjektumát, így mindig új, és haladó értéket létrehozva. Budapesten él és dolgozik.
1973-ban végzett a Magyar Iparművészeti Főiskolán grafikusként. Festészettel, grafikával, tervezőgrafikai, látvány-, tárgy-, és installációs tervezéssel foglalkozik. Műveit ritkán állítja ki. Groteszk, társadalomkritikus ceruzarajzaiból rendezett első fontosabb kiállítását 1979-ben a Csók galériában a szokatlan installálásra hivatkozva a hatalmi bürokrácia egy időre bezárta. A kor elidegenedett tömegemberét ábrázoló rajzai, festményei ugyanakkor Bécsben megértésre találtak. Megbízásai között jelentősek a 70-es 80-as évek kulturális plakátjai, így például a Liszt centenáriumi, vagy a sport-, a könyvnapi- és filmplakátjai. Ezeknek az éveknek a fontos vállalásai pl. a TVK számára tervezett egyedi kiállítási installációk és látványok. 1985-ben megszervezi az Artplay alkotóközösséget, ahol Artplay névvel művészi kreativitást fejlesztő játékokat, tárgyakat tervez és szabadalmaztat, amelyeket nagy amerikai művészeti vásárokon is bemutat, ezek máig legfontosabb produktuma a Mobil-mozaik képrendszer, ezekre az elemekre épült a millennium alkalmával javasolt budapesti fénytorony terve is. Az 1995 évi Budapest-Bécs Expo számára a két várost összekötő fényhidat tervez. 1992 és 1997 között a német Kempinski cég részére készít egyedi, az adott város történelmének, kultúrájának fontos motívumait felhasználó nagyterjedelmű grafikai montázs-sorozatokat, amelyek a budapesti Corvinus, a drezdai Taschenberg Palais és a berlini Adlon szállók tereit dekorálják. A 2001 szeptember 11. következményeire parafrázis festmények és digitális képsorozatokat készített, az ezutáni korszak technikai lehetőségeinek jellemző munkája a 2009-ben a Pannon GSM székháza számára készült hatalmas méretű, acélba vágott fejsorozata. Ennek a korszakváltó szoborsorozatnak a hatására az elmúlt évek mindennapi festői, grafikai programja mellett a jelen technikák látványteremtő művészeti felhasználásával szobrok, összetett, köztéri installációk, építmények tervezése is foglalkoztatja. Így pl. egy a Pilisi panorámába épülő szobor-kilátó terve, vagy a 360 fokos látványt nyújtó terű Levitárium épitmény terve, vagy legutóbb egy hologram hatású köztéri Kodály emlékmű terve is.
Meg kell említeni az életútból, hogy az autonóm képzőművészeti munkássága mellett a magyarországi kulturális változásokat és a szakmai hiányokat felismerve, évekig dolgozik a hazai dizájnerek szakmai védelme érdekében is. 1985 -ben a 100 éves magyar plakát tiszteletére egy kortárs plakátkönyvet szerkeszt és tervez, a Mai Magyar Plakát címmel. 1992-ben megszervezi a Magyar Design Kulturális Alapítványt, anyagot gyűjt és megtervezi a Design '92 és '94 könyveket. 1996-ban grafikai szakmai lapot szerkeszt Reklám és Grafika címmel, majd elindítja a Lépés a jövőbe pályázatot.
Fontosabb egyéni kiállítások
1967 Iparterv, Budapest
1969 KFKI Klub, Budapest
1971 Fiatal Művészek Klubja, Budapest
1975 Fészek Művész klub, Budapest
1976 Madách Színház, Budapest
1979 Csók István Galéria, Budapest
1980 Bartenstein Galéria, Bécs
1984 Dorottya utcai Galéria, Budapest
1986 Arabella Galéria, München
1988 Visus Galéria, Göteborg
1990 Art Expo, Los Angeles
1991 Art Expo, New York
1993 Vigadó Galéria, Budapest
1993 Art Expo, Budapest
2001 Galéria 2000, Budapest
2003 Lineart, Gent, Belgium
2004 Bankcenter Galéria, Budapest
2005 Erdész Galéria, Szentendre
2005 Műcsarnok, Budapest
2008 Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum Escalier Galériája, Budapest
2008 Mono Galéria, Budapest
2009, Szemtől szembe, Mono Galéria, Budapest
2015 Klebelsberg Galéria, Budapest
2016 Pintér Galéria, Budapest
2017 Páros repülés /Szöcs Miklós Tuival/, Szép Három kiállítástér, Budapest
2017 Hommage ‘a Kodály, Magyar Intézet, Peking
2022 Kass Galéria, Budapest
2024 Műcsarnok, Budapest
Fontosabb csoportos kiállítások
1976, 1978, 1980 Krakkói Nemzetközi Grafikai Biennale, Lengyelország
1976 Intergraphic, Berlin, NDK
1976 Kortárs Magyar Grafika, Magyar Nemzeti Galéria, Budapest
1977 Ady kép, Petőfi Irodalmi Múzeum, Budapest
1977, 1979, 1993, 1995, 1998, 2001, 2004 Miskolci Grafikai Biennále, Miskolc
1979 Kortárs Magyar Grafika, Varsó, Berlin
1980 Kortárs Magyar Rajzművészet, MNG, Budapest
1980 Frecheni Grafikai Biennále, Németország
1980 Intergrafica, Katowice, Lengyelország,
1980 A kor embere, Sopot, Lengyelország
1981 Bartók Mappa, Duna Galéria, Budapest
1981 Világrajz'81, Billingham, Anglia
1982. 08. 20. - 10. 31. Békéscsabai Alkalmazott Grafikai Biennálé Embléma- és csomagkiállítása, Munkácsy Mihály Múzeum, Békéscsaba (kiállítás rendező)
1982, 1984 Frecheni Grafikai Biennále, Németország
1985 A 100 éves Magyar Plakát, Műcsarnok, Budapest
1985 40 Alkotó év, Műcsarnok, Budapest
1988 Tavaszi Tárlat, Műcsarnok, Budapest
1993 Art Expo, Budapest
2000 Millenniumi Festészeti Kiállítás, Műcsarnok, Budapest
2000 Fekete-fehér, Műcsarnok, Budapest
2001 Művészkonyha, Erdész Galéria, Szentendre
2005 Sakk-matt, Nádor Galéria, Budapest
2006 Márai Kiállítás, Home Galéria, Budapest
2006 Magyar Digitgrafika, Berlin, Németország
2008 Petőfi kiállítás, Home Galéria, Budapest
2017. ápr. 22.- aug. 13. Körülöttünk - Iparművészet és Tervezőművészet| Nemzeti Szalon, Műcsarnok
2018 Hungarian Contemporary Art, Kina
2019 Elfolyó idő, Passau
2019 Tempo che scorre, 1989-2019, Róma, Budapest, Vigadó, MMa szakrális kiállítás
2020 Mert nem lehet feledni... - Trianon 100 emlékkiállítás, Vigadó, Budapest
2022 ápr. 9. - szept. 4. Közös tér – II. Iparművészet és Tervezőművészet| Nemzeti Szalon, Műcsarnok
2024 Tudatos Művek, Szeged
Adatkezelési tájékoztatóSütitájékoztató